2012 m. vasario 20 d.

Arbatos bidonas su 5kg cukraus.


Eina sau.
Trokštu.
Labai trošktu.
Labai labai trokštu.
Naah,tikrai ne meilės,iš jos jokios naudos. Bent man. Kol kas. Muaahaha,mazo sazo.
Trokštu ramybės. Kurią teko neseniai patirti. Geri dalykai niekada netrunka ilgai. Trokštu,kad man niekas nenurodinėtų,kas kaip yra geriau. Pakanka mokyklos. Kuri nurodinėja viską,kas yra geriau. Tavo nuomonė mokykloje,lyg šikpopieris,verta tik šiknai nusišluostyti. Teisingiausia yra mokytojų ir vadovėlių nuomonė.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bet.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nejau žmonės pamiršo kaip deramai išklausyti kitą žmogų? Ir jam patarti,galbūt,palenkti tinkama linkme tą žmogų? O ne tiesiog kardinaliai nurodinėti ir vaidinti,kaip Tu išklausai,nors klausant to žmogaus(ar skaitant,ką jis nori Tau išsipasakoti) galvoji kokia sexy šikna pas Bieberį ar kokie kieti raumenys pas Adelę?  (Niekada niekada gyvenimę nabandykit susieti kažkokių faktų. Ar vadinamųjų "ženklų". NIE-KA-DA. Nes tai tik padarys cunamį ir žemės drebėjimą Jūsų galvoje vienu metu,ir Jūsų smegenys atsistatys tik po kelių metų,o ne po poros mėnesiu kaip kokia Japonija. Pamąstykit,Jūsų protai lyg silpnai išsivysčiosu šalis šioje situacijoje) Gal jau ir aš nebemoku išklausyti? Bet juk reikia savimi pasitikėti.. Bet per didelis pasitikėjimas savimi blogai. Geriau būsiu savimi ir vėl abejosiu savimi. Kaip man ir pritinka.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tokia kerštinga tiesa šiais laikais. Viena iš jų,jog žmonės per daug "gerai" žino savo teises. 
"Ne,nedarysiu,aš žinau savo teises,tad turiu pilną teisę to nedaryti"
"Aš žinau savo teies,tad aš turiu teise tai daryti,Tu man nenurodinėsi"
Toks jausmas,jog dabar kiekvienas žmogus turi teisę kištis į Tavo gyvenimą ir nurodinėti. Turi teisę tiesiai šviesiai sakyti Tau,kad Tu toks anoks,kad Tu darai tą ar aną. Jokios baimės.(Taaip,kiekvienas mes turimę teisę laisvai reikšti savo nuomone,bet visada reikia viską daryti su protu ir prisiminti apie tokius dalykus,kaip kito žmogaus jausmai ir asmeninis gyvenimas,į kūrį dažnai aplinkiniai veržte veržiasi) Anksčiau buvo kitaip... Visi turėdavo savitvardos,visi gyvendavo kiek ramiau,nei jiems reikėjo žinoti savo teises nei ką. Gal valdžia tuos žmones lengviau valdė,bet. Paimkime sovietinę Lietuvą.
Mažai kas skundėsi jos valdžia. Valdė ruskiai mus tolka tak,patiko labai rusams. Lietuviai irgi visai nesiskundė. Jei tik ne ta suvaržyta žodžio laisvė. Aš būčiau irgi pykus,jei neturėčiau Lietuviško žodžio laisvės. Buvo verta kovoto? Buvo. Džiaugiuosi,ką dabar turiu? Vėl pasirodo lazda,turinti du galus(tokia čiotkai nudrožta,be išsišakojimų). Pirmas galas-Taip,džiaugiuosi,turiu laisvę į Lietuvišką žodį. Kas yra super duper gerai. Ir ta laisvė,kai galiu skaityti lietuviškas knygas. Kai galiu laisvai vaikščioti gatvėmis. Žodžiu,tikrai gerai. Antrasis galas-nepatinka,nes su tokia laisve mūsų tautos valdžia nemoka gyventi, valdyti. Bet juk viskas nėra išmokstama per dieną. Ir... Per 21 metus... Laikui bėgant,gal kiek bus geriau 
Justuk,vienintele mano meile,kreipiuosi į save(tave) trečiu asmeniu,nes noriu sau pačiai(tau) pasakyti,jog niekada nesigilink į politiką. Susipurvinsi visomis prasmėmis. Žiiiiiiiiiiiinoma,reikia pradėti nuo savęs,siekiant gero gyvenimo ne tik sau,bet ir aplinkiniams. Žiū,susidomėsiu politika,gera politike patapsiu,nueisiu į seimą ir užimsiu valdžią!
NE. Iš tokios pasislėpusios psichopatės kaip aš,niekada neišeis gera politikė. Pasigailėsiu savo tautiečių.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pavadinimas apie kažkokį nenormalų gėrimą,o kalbu apie politiką? Vis geriau,nei apie meilę.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ir dar. "Kai aš rašiau taip kaip Tu..... O dabar..." Šio žmogaus nuomonę vertinu,kuri buvo išreikšta po kažkuriuo mano įrašu. BET. Aš rašau,kaip aš noriu,Tu rašai,kaip Tu nori. Tavo dabartinis blog'as susilaukė didesnio dėmesio? O aš ne dėl didelio dėmesio rašau. Pasakysi-Tai n* rašai,jei nenori būti pastebėta? Aš ESU pastebėta kelių asmenų. Dėl ko aš begalo džiaugiuosi ir kas glosto mano savimeilę. Jei pastebėjo bent pusė iš sekančiųjų mano blog'ą-išvis labai šaunu,tai man didelis pasiekimas. Beto,mes visi keičiamės. Kiekvieną sekundę. Ir šis mano tinklaraščio rašymas vis keičiasi. 
Kokie blog'ai susilaukia didelio dėmesio? Dažniausiai jie vadinami tiesiog "fashion" blogai,kur papudruotomis nosytėmis mergaitės rašo apie įvairiausias makiažo priemones ir panašiai,apie tai,kokį skanų kapučiną gėrė Akropolio kavinėje ir t.t. Ir kur daug autorės nuotraukų. Neketinu kelti daug savo nuotraukų į internetą tam,kad gaučiau dėmesio. Susikiškit tokį dėmesį į ten,iš kur tik purvas lenda. Į burną.
Beeet,karts nuo karto sutinku blog'ų,kūrie susilaukia tikrai nemažai dėmesio,ir jie net nepanašūs į tuos,kūriuos apibūdinau aukščiau. tai priverčia mane nusišypsoti,lyg metaliuką būčiau radus. Iiiir,dar vienas pastebėjimas: kaip yra su žmonėmis,taip ir yra su tinklaraščiais: visokių yra,visokių reikia.
Tiek laiko nerašiau,ganėtinai neilgai,bet nemoku visko laikyti savyje. P.S ačiū Jums už visus sveikinimus,kūrių nėra,su mano aštuonesdešimužtuoju įrašu šiame blog'e. Ačiū,ačiū,ačiū.

 
;